Job 17 van 40


Report this listing

Solliciteren



Klantenadviseur Memo


Functie

Wil jij je taalvaardigheid ten volle benutten in een dynamische omgeving? Zoek je een boeiende uitdaging waarbij geen enkele dag hetzelfde is? Heb je een passie voor nauwkeurige administratie? Als jouw antwoord op deze vragen volmondig "ja" is, dan ben jij de perfecte aanvulling voor het klantgerichte team van Memo.

Wat houdt deze rol in?

  • Je staat klaar om vragen en oproepen van grote klanten te beantwoorden;
  • Je gaat afspraken inplannen bij grootbanken, oproepen doorschakelen naar OCMW’s, mensen die voor een gesloten deur staan van hun hotel binnen laten door hun boeking na te gaan kijken;
  • Je werkt met het interne systeem van Memo en houdt ook de online agenda van klanten bij;
  • Elke oproep biedt een nieuwe uitdaging waarbij je vaardigheden zoals luisteren, informatie noteren, gegevens doorgeven en instructies opvolgen cruciaal zijn.

Jouw profiel

Herken jij jezelf in onderstaande eigenschappen? Dan ben jij dé geschikte kandidaat voor Memo!

  • Je uitstekende communicatieve vaardigheden stellen je in staat om elke klant op de best mogelijke manier te helpen;
  • Een vloeiende beheersing van het Nederlands, Frans en Engels is een must;
  • Je bent beschikbaar tussen maandag en zondag en wil graag in shiften werken;
  • Je bent sociaal, empathisch en altijd bereid om bij te leren;
  • Enige interesse in de medische sector wordt gewaardeerd;
  • Je bent bedreven in het gebruik van MS Office en andere relevante tools;
  • Stressbestendigheid en resultaatgerichtheid zijn essentieel in deze rol;
  • Als teamspeler ben je vriendelijk en luisterbereid, en ben je in staat om conflicten op te lossen en uitdagingen met betrekking tot afspraken en planning aan te gaan.
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren

Aanbod

Bedrijfsinfo

Christine Vastenavondt richtte in 1992 Memo Group op. “30 jaar geleden zag ik, als verpleegster van opleiding, een opportuniteit om artsen en specialisten te helpen met telefoonpermanentie. De solide werkmethodes en filosofie waarin mensen een belangrijke rol spelen, hebben Memo doen groeien tot het bedrijf dat het nu is. Het is een droom dat mijn kinderen mijn verhaal wilden verderzetten.”

Vandaag leiden Ruth en Michael De Decker Memo elke dag in goede banen. Ruth concentreert zich namelijk op het commerciële en operationele luik terwijl Michael verantwoordelijk is voor innovatie en technologie. Vandaag is Memo een bedrijf dat staat voor een menselijke aanpak, doorgedreven maatwerk, zin voor innovatie en het vermogen om om te gaan met complexiteit.


Wat krijg je hiervoor terug:

  • Een warme werkomgeving waar authenticiteit wordt gewaardeerd;
  • Een betaalde opleiding om je vaardigheden verder te ontwikkelen;
  • Een competitief loon aanvullend met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques;
  • Mogelijkheid tot een vast contract na een positieve interimperiode van ongeveer 6 maanden;
  • Een snelle start waarbij ze tijd investeren in jouw vaardigheden;
  • Volledige terugbetaling van je treinabonnement en gratis parkeergelegenheid;
  • Een aangename werksfeer én doorgroeimogelijkheden!

Is deze vacature echt iets voor jou? Aarzel zeker niet en solliciteer vandaag nog!

Solliciteren

Start People Call & Customer Support A'pen
03/213 97 60

Solliciteren